Thermidometritis coming soon Thermidometritis coming soon

get our rss feed

 

7 διαφορετικοί τρόποι για να μαγειρέψτε το...παντζάρι

Θρεπτικά συστατικά...

Το παντζάρι βοηθά στην ενίσχυση της αντοχής καλό νέα για τους αθλητές και όσους αντιμετωπίζουν καρδιαγγειακά, αναπνευστικά ή προβλήματα στο μεταβολισμό. Έρευνα του πανεπιστημίου του Exeter έδειξε ότι πίνοντας χυμό παντζαριού μπορούμε να ενισχύσουμε τις αντοχές μας ώστε να γυμναζόμαστε 16% περισσότερο. Η υψηλή περιεκτικότητα των παντζαριών σε νιτρικά ιόντα μειώνει τις απαιτήσεις του οργανισμού για οξυγόνο, καθιστώντας την γυμναστική πιο εύκολη. Αν και δεν έχει αποδειχθεί ο ακριβής μηχανισμός, οι ερευνητές υποθέτουν ότι υπεύθυνη για την βελτίωση των αντοχών κατά αυτόν τον τρόπο, είναι η μετατροπή των νιτρικών ιόντων σε μονοξείδιο του αζώτου.

Επίσης έχει αρκετά αντιοξειδωτικά που αποτρέπουν  την περαιτέρω ζημιά στα εγκεφαλικά κύτταρα. Έρευνες πάνω στο καρκίνο του εντέρου, έχουν δείξει ότι οι αντιοξειδωτικές ιδιότητες των παντζαριών ενισχύουν την ανάπτυξη των κυττάρων CD8, τα οποία εντοπίζουν και καταστρέφουν ανώμαλα κύτταρα.

Επίσης, εργαστηριακές έρευνες έδειξαν ότι η βετανίνη μειώνει την ανάπτυξη όγκων μέσω πολλαπλών μηχανισμών. Τα καρκινικά κύτταρα που χρησιμοποιήθηκαν σε αυτές τις έρευνες ήταν από το έντερο, τα κεντρικό νευρικό σύστημα, τους πνεύμονες, το στήθος, τον προστάτη, το στομάχι και τα γεννητικά όργανα. Οι έρευνες δεν κατέστησαν το παντζάρι ως «αντικαρκινική» τροφή, αλλά τα αποτελέσματα είναι ενθαρρυντικά.

Ας δούμε μαζί 5 διαφορετικούς τρόπους που μπορούμε να το καταναλλώσουμε...

Σούπα με παντζάρια




Σπιτικά ζυμαρικά με παντζάρι



Γλυκό του κουταλιού παντζάρι




Σαλάτα caprese με παντζάρια και βινεγκρέτ λιαστής τομάτας



Υγιεινά μπιφτέκια από παντζάρια



Κέικ σοκολάτας με παντζάρια




Παντζαροσαλάτα με μήλο και γιαούρτι